Informació

Quins canals puc fer servir per fer una consulta?

  • Presencialment, els dimarts dijous de 9:00h a 14:00h. No és necessari demanar cita prèvia, tot i que es recomana fer-ho.
  • Trucada telefònica. L'horari d'atenció telefònica és dimarts dijous de 10:00h a 14:00h. Podeu trucar al següent telèfon: 972 84 21 61 (ext. 8).
  • Telemàticament. Podeu fer una consulta, mitjançant la web.

El servei d'informació, ofereix assessorament i orientació sobre qüestions relacionades amb la compra de béns i la utilització de serveis com ara:

Subministraments bàsics
  Aigua
  Electricitat
  Gas
  Telefonia i Internet

Turisme, restauració i oci
  
Allotjaments únics
  Bars i restaurants
  Compra d'entrades per a espectacles
  Contractació de viatges

Serveis a les persones
  
Salut i benestar
  Serveis funeraris

Serveis de reparació
  Reparació de productes i serveis a domicili
  Reparació de vehicles
  Tintoreries

Habitatge
  Compra d'habitatge
   Lloguer d'habitatge
  Reformes de l'habitatge 

Transport i mobilitat
  Aparcament
  Avió
  Tren
  Vaixell
  Vehicles

Productes financers i assegurances
  Assegurances
  Clàusules abusives
  Serveis financers

Compres
  Animals de companyia
  Canvis i devolucions
  Compres a distància
  Dades personals
  Etiquetatge d'aliments
  Etiquetatge de productes industrials
  Garantia de productes
  Mitjans de pagament
  Preus
  Protecció de dades
  Rebaixes
  Seguretat a Internet
  Vendes a domicili

El Consell Comarcal de la Selva informa que aquest lloc web utilitza galetes (cookies) de tercers exclusivament per obtenir informació estadística sobre la navegació. Navegar per aquest lloc web implica que se n’accepta l’ús. Per més informació, podeu consultar la nostra nota legal.

Hi estic d'acord.