On som?

L'Oficina Comarcal del Consum ofereix un servei presencial i telefònic a les persones interessades, en matèria i temes relacionats amb el consum. Està situada a la carretera de Sils, 30 (Santa Coloma de Farners, 17430).

L'horari d'atenció telefònica són els dimarts i dijous de 9:00 a 14:00. Podeu trucar al següent telèfon: 972 84 21 61 (ext. 8).

Pel que fa a l'horari d'atenció presencial és dimarts i dijous de 9:00 a 14:00. No és necessari demanar cita prèvia, però es recomana. 

A més, podeu realitzar els següents tràmits a través d'Internet:

  • Realitza la teva consulta en línia.
  • Presenta la teva reclamació en línia.
  • Aporta informació o documentació a la teva reclamació a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. .

Recordeu que podeu presentar una reclamació si heu fet una reclamació prèvia a l'empresa i no esteu d'acord amb la resposta donada o ha passat el termini d'un mes sense resposta. Més informació a l'apartat de Serveis: reclamacions i resolució de conflictes.

El Consell Comarcal de la Selva informa que aquest lloc web utilitza galetes (cookies) de tercers exclusivament per obtenir informació estadística sobre la navegació. Navegar per aquest lloc web implica que se n’accepta l’ús. Per més informació, podeu consultar la nostra nota legal.

Hi estic d'acord.