Què fem?

 
Informar i assessorar a les persones consumidores i usuàries sobre llurs drets, deures i les formes d'exercir-los en relació amb un acte de consum.   Realitzar campanyes d'educació i d'informació, adreçades a la ciutadania, particularment els col·lectius especialment protegits (jovent, gent gran, etc.).
Rebre i tramitar les queixesreclamacions i denúncies de les persones consumidores i usuàries.   Controlar i supervisar el mercat, vetllant per la seguretat dels productes i pel bon funcionament de les relacions entre les persones consumidores i els agents econòmics que venen productes i presten serveis en la comarca de la Selva.
Resoldre les reclamacions per mitjà de la mediació.  
Resoldre les reclamacions per mitjà de l'arbitratge.   Realitzar campanyes d'actualització de normativa adreçada al sector empresarial per promoure conductes respectuoses amb els drets de les persones consumidores.
Col·laborar amb els establiments comercials i de serveis informant dels seus drets i de les seves obligacions en llurs relacions amb els clients.  

 

El Consell Comarcal de la Selva informa que aquest lloc web utilitza galetes (cookies) de tercers exclusivament per obtenir informació estadística sobre la navegació. Navegar per aquest lloc web implica que se n’accepta l’ús. Per més informació, podeu consultar la nostra nota legal.

Hi estic d'acord.